MALAYSIA'S GLOBAL SUPER SALES

3 June 2017


Sales!  Sales!  Sales! Okey sekarang siapa yang eksaited dia terlebih dos bila nampak je perkataan sales meletop angkat tangan angkat kening. Tak kira perempuan lelaki kalau dengar perkataan ‘sales’ je mesti menggelupur menggeletis. Yes, you are in my spot.

Aku nak kongsi satu rahsia dengan korang tapi cerita sini habis sini. Aku dah jumpa Malaysia’s first and largest global shopping platform, ezbuy. Satu-satunya platform yang menyediakan perkhidmatan membeli–belah atas talian yang menawarkan lebih 20 juta produk jualan keluaran dari Malaysia, China, Amerika Syarikat dan Taiwan. See produk Malaysia pun ada uolls, kata orang duduk sama rendah berdiri sama tingi dengan jenama produk luar gitew.
“Your One-Stop Shopping Destination”

Semestinya ezbuy pilihan terbaik untuk individu macam aku yang tak ada banyak masa untuk ke kedai. Sesuai dengan tagline ezbuy “Your One-Stop Shopping Destination, bagitahu je team ezbuy produk apa yang memang dah lama idam atau masih lagi tercari sampai harini (well just about anything). Aku jamin ezbuy Malaysia akan bantu dapatkan untuk korang dan pasti dihantar sampai ke depan pintu. Like wow babe it's hassle fee and convenient.

Satu lagi rahsia nak dikongsi dengan korang yang kini bukan lagi rahsia, setiap 5 Jun setiap tahun ezbuy akan lancarkan satu acara tahunan jualan mega. Untuk tahun ni pelancaran 65eday Global Super Sales dengan ezbuy Malaysia sedang berlangsung dan sepanjang hari sehingga 5 Jun akan ada banyak promosi produk jualan yang boleh korang dapatkan dengan potongan harga sehingga 90%.

Uish memang gila, sempat jugak weh aku usha barang raya yang aku boleh dapatkan di ezbuy. Boleh beli kasi ibu adik hehe. Yang peliknya semua harga yang aku dapat dalam ezbuy adalah harga yang langsung tak masuk akal. Tak percaya?

MULTI-FUNCTION CAMERA OUTDOOR // RM52.57
Memang dah lama aku mencari camera multi-function ni. Memang banyak je orang jual cuma duit aku je yang tak banyak, tapi dengan ezbuy aku rasa dah jumpa harga mampu milik. Boleh lah nak show off sikit nanti raya hehe. Selfie melpie tanpa perlu risau hujan ribut panas.

Retail Price : RM139.92
ezbuy Price : RM52.57
Savings : RM87.35

HANDY CAR VACUUM CLEANER // RM21.50
Bila nak pergi beraya je mesti ada drama singkat kau naik kereta aku, aku tumpang kereta kau. Betul tak? Lepas tu mulalah kuih raya bersepai lah, air kotak tersalah jirus lah. Tak masal rupa kereta tak macam kereta raya. Bila aku usha ezbuy aku terjumpa handy car vacuum ni terasa helok sangat aku beli satu boleh pakai dimana sahaja tak perlu nak risau nak tunggu sampai rumah baru nak kemas cuci. Kereta pun nak cantik bergaya baru lah boleh panggil kereta raya. Gitew.

Retail price : RM48.57
ezbuy Price : RM21.50
Savings : RM27.07

KITCHEN BELT PULLEY OF PLASTIC STORAGE BOX //RM23.19
Yang ni pulak helok beli untuk susun atur dapur nampak kemas. Bukan apa bila raya macam macam jenis orang datang rumah kita. Kalau jenis behave takpe aku tak kata, tapi kalau yang datang jenis kepoci mak jemah masuk rumah orang masuk dapur orang tangan gatal nak jamah sana sini haa engkorang kena ambil langkah berjaga ler kalau taknak malu. Kot bakal mak mertua datang nak buat spotcheck dapur ke. Selamat lah hidup engko aku doakan kahkah.

Retail Price: RM51.45
ezbuy Price: RM23.19
Savings: RM28.26

Dan banyak lagi serius memang rambang mata dan tiap barangan sesuai untuk seisi rumah.

ezbuy juga kini mula memperkenalkan Friends Deal, yang membolehkan pembeli membuat perjanjian, berkongsi dengan rakan-rakan, keluarga atau orang yang tersayang. Sepanjang tawaran ini berlangsung boleh membeli-belah apa sahaja bersama rakan atau keluarga dan yang penting dapat jimat sehinggas 50%. Terdapat sehingga 300 item yang boleh dibeli dengan harga borong. Bestnya lagi, barangan setiap 300 item itu akan sentiasa dikemaskini sepanjang 65eDay Global Super Sales. Tak tergoda ke? Beli apa sahaja dan penghantaran sampai kedepan pintu adalah percuma dan terlalu banyak vourcher giveaway untuk dimenangi sedang beratur menanti untuk dimiliki.

Istimewa untuk kamu juga yang sedang tekun membaca, download aplikasi ezbuy dalam gadjet kesayangan dan scan QR code ni sekarang untuk dapatkan voucher RM15 secara percuma. Tunggu apa lagi cepat ajak mak abah adik kakak atuk nenek jiran sebelah rumah jiran belakang rumah pakat beli raya dengan ezbuy. Jom jom kita serbu ezbuy Malaysia sekarang!

2 comments

  1. Rambang mata nanti ni Ira. Kak ana hari2 dok scroll barang2 di Ezbuy ni tau. Hehe

    ReplyDelete
  2. Akak tak pernah shopping di Ezbuy lagi. Nanti cuba tengok. Hehe. Berkenan juga dengan semua items yang Ira share dalam entri ni =D

    ReplyDelete

© MEANT TO BE. Design by FCD.