SEGMEN #JMBELOG : HANG MAI MANA ?

KLIK BANNER UNTUK SERTAI
12 MAC - 12 MEI 2017

Assalamualaikum. Guane gamok awok iter? Awok iter hok comel lote manih leting sokmo ni.
(siapa faham apa yang Ira maksudkan hehe)

Ira blogger dari TERENGGANU.

p/s : dakyoh nok 'makang ikang makang ikang' sangat lah kalau nok cakak ganu tu ambe tibang kang 😝

13 comments:

  1. Manih leting, guling banting. Hehe. Sedap dengar perkataan org ganu ni. Tp ambe dok paham starang pun 😅

    ReplyDelete
    Replies
    1. Huyooo tu pandai kak. Hahaha! Ira pun tak faham sangat pekat ganu ni, sikit sikit je boleh la :D

      Delete
  2. Hahahah samelahhh dik, kak pun orang Teranung!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eh jumpa orang kampung la. hehehe kak ganu belah mana ?

      Delete
  3. Ohhhhh orang ganu rupanya hehehe. Ganu kiteee.
    tak faham yg atas tu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. HAHAHA! Maksudnya apa khabar awak semua, awak yang comel dan manis orangnya. Lebih kurang gitu lah hehehe

      Delete
  4. Dok paham sepatah pun. Hii. Orang Ganu rupanya Ira ye :D

    ReplyDelete
  5. Dulu roomate orang Ganu. Sonok sokmo balik cuti dapak makang kepok lekor banyok2. Hahaha.

    ReplyDelete
  6. Ambo ore Klate. So, bahase Tranung ambe paham jah. Bulehlah siket2 kalu nok cakak tuh. Kite kang jirang~ Eh, terlebih 'ng' dah ke tuh? Hihi

    ReplyDelete