I'm come back


Assalamualaikum.


Lagi dan lagi sekali aku mencuba untuk aktif dengan blogging. Serius talk empat tahun blogspot aku diwujudkan tapi selalu je on off. Dah tu private then public nanti bosan private balik. Macam tu lah selalunya.

Sebenarnya semangat menulis blog datang balik bila aku rasa aku rindu dengan ilmu koding. Kah ! Tolong lah percaya cakap aku. Walaupun ilmu blog tak sama sepenuhnya dengan ilmu kelas tapi seronok oi bila aku kusyuk dan tawaduk  berusaha untuk siapkan webpage aku. Sangat membantu bila aku takde kerja nak buat memang aku boleh fokus 100% dengan code. Kadang tu makan mandi pun boleh lupa. Teruk sangat perangai hihi. Haishh kalau lah time belajar dulu aku fokus mengadap koding yang macam cacing cacing cenggini mauuuu 4 rata enam sem lepas. Okey pasrah !

So, i'm here again untuk berkongsi rasa hati dan perasaan. Post lama lama pun yang aku rasa ntah pape atau tak perlu wujud dah pun di hapuskan. Nampak la lompang sana sini sikit archive aku. Biarlah page aku suka hati aku lah nak post ke nak delete ke, kennnnn ! Harap lepas ni aku dah tak private kan lagi. HAHA. Blog aku dah bertukar wajah lagi dan i love it. Atau aku je yang feeling teeeeerlebih. Hm new look with new passion. Ada aku kesahhhh?

Enjoy your day babe.  Bye



No comments:

Post a Comment